Ville bara dela med mig

Den 2012-03-03 klockan 01:39:32
Hej, Viola här! Jag kom på att jag ALDRIG har sagt mitt namn här på bloggen och det var ju sunkigt.. Så nu ska jag berätta en histora, naah, egentligen inte, bara lite fakta. Julia är mitt riktiga namn, men jag skulle egentligen hetat Viola, eller det var ett förslag. Vissa kallar mig det nu och jag föredrar det namnet före mitt riktiga.

När jag kom hem i torsdags satte jag mig vid datan och letade lite musik. Och då hittade jag Cults, asbra band, förvånad över att jag inte visste vilka de var först. Men jag kände igen några låtar av dem.
Jag ville bara dela med mig av den här fina låten av dem.


Här är en random bild på mig och Minette, på min pappas fest i september, tyckte den var cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback