Kul, verkligen

Den 2012-02-08 klockan 20:36:27

Hittade ingen jävla bild på mig själv, här får ni min hund!

 

Hittar ingen lämplig bild på mig, här får ni min hund

 

Ja, nu har man skaffat sig en blogg.. kul, verkligen.. Men i alla fall, hade ingenting att göra så varför inte? Sanningen är att jag har massor att göra, ett flertal prov nästa vecka och en massa annat bullshit! Ångest! Men en en gång: i alla fall.. Jag är ingen sådan där fjortis eller vad fan du tror. Jag är faktiskt en rätt trivsam optimist. Och med trivsam menar jag - rätt bekväm. Och med optimsit menar jag.. Jag tror ni vet vad det betyder. Jaa, jag sitter ju här i min stora säng med en "I don't care what they say!" tröja. Hade ingen annan pyjamasöverdel idag, man får vara tacksam över att man ens har en tröja.. Men fattigdom ska vi inte snacka om idag.

 

Jag vet vad du tänker: "Hon pratar en massa bullshit." Okej, jag erkänner jag har en massa saker att berätta men en sak i taget. Jag måste göra ett gott intryck, vett ni!


Jag har funderat på att göra en blogg länge nu. Min plan var att ha en stilfull blogg. Host, host! Jag menar med en snygg header osv. Jag menar kolla på den, helt sanslös! Ni vet ju inte ens hur jag ser ut, tack och lov. Nja, så hemsk är jag nog inte. Kanske ska få in någon liten bild på mig själv där man posar snyggt i det här inlägget! Men nogg med utseendet. Tillbaka till min plan! Jag skulle få en system kamera i julklapp, eller egentligen i födelsedagspresent som är någon gång i oktober (Japp, jag är våg. Grattis!). Men vi väntar på lite "bättre tider". Om du förstår vad jag menar.

 

Jag har aldrig haft en egen kamera, förutom min iphone då men den är inte "riktig", säger vi. Jag är rätt så kreativ när det gäller konst, tycker i alla fall många. Brag much? Jag ritar mycket, måla behöver jag nog öva på. Ja, som ni förstår så tänker jag ha en fotoblogg med annat där till.


Kommentarer
Postat av: Faker

Underbar

2012-02-08 @ 22:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0