Vad ska jag rita?

Den 2012-02-20 klockan 21:02:32

Plötsligt hade jag ingenting kul att göra. När jag alltid har tråkigt brukar jag sätta mig och rita och det passar bra för min mamma kom hem nu med nya pennor och ett block. Hade ingen aning om vad så jag sökte på google "Vad ska jag rita?" så kom en facebook grupp upp där det stod en massa förslag. Jag kopierade de första 30. Min tanke är att jag ska rita en av dessa saker varje dag och följa ordningen. Så jag börjar med "Något lurvigt".



#1 Något lurvigt

#2 Vinterlandskap

#3 Vampyrer

#4 Sjöodjur

#5 Cirkuskonster

#6 En galen kattkärring

#7 Pyttesmå människor

#8 Galenskap

#9 En tjurig tjur

#10 En öde ö

#11 Något gulligt

#12 En utomjording

#13 Ett annorlunda julbord

#14 En levande lussekatt

#15 Något med många ben

#16 En undervattensfarkost

#17 Något uppbyggt av enbart cirklar

#18 Ett svamphus

#19 Djungel

#20 En molnstad

#21 Ilska

#22 Skumma tomtar

#23 En jätteigelkott

#24 En underjordisk stad

#25 Ett spökdjur

#26 En evighetsmaskin

#27 En isbjörn som bygger en igloo i snöstorm

#28 En dinosaurie

#29 Grinchen

#30 En känd byggnad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0