Imorgon, imorgon

Den 2012-02-23 klockan 22:31:23
Hej! Angående "Vad ska jag rita?" - inlägget så är klar med vinterlandskaps målningen nu! Men jag tänker inte ta en bild på den just nu, det är så mörkt och min mobil klarar inte av det! Neeh, men ni vill inte ha en bild med min gula lampas belysning, det vill ni inte. Så imorgon kommer jag fota den. Jag känner ganska stor press angående det här med att rita eller måla en bild varje dag. Heheh, jag tror jag måste lugna ner mig. Förresten kom hem mamma med akvarellfärger som jag målade med nu. Kommer nog visa er dom imorgon.

Update: 1. Jag målar eller ritar en bild när jag kan och vill, inte varje dag.
2. Jag ska sluta lova saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0