10 likes

Den 2012-02-29 klockan 20:55:22
Tänkte skriva 10 saker jag gillar i ingen spceciell ordning. Så att ni lär känna mig lite bättre!


#1 Ligga på sängen med sin bästis och bara snacka

<div><br />
#2 Gå ut i spöregnet utan ytterkläder och njuta

#3 Allt i mousse

#4 Spoona med sin hund

#5 Leka kemist

#6 Hippie/indie/bohemian - style

#7 Lyssna på musik som får en att tänka efter

#8 Känslan man får när man gör något vågat

#9 "Jag är konstig, hon är konstig, vi är konstiga tillsammans." - citat från min svenska läxa jag skrev i femman

#10 Sitta på en brygga hela ljusa natten på sommaren

Kommentarer
Postat av: E M I L I A

SV; Tackar tackar! Kul att du gillar den! Och ja.. det är färgat! Har haft miljoner färger på senaste tiden så det var inte meningen att det skulle bli sådär, har även provat blondera det nu men nej det funkade inte.. ;)

2012-03-01 @ 10:46:24
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0